torsdag 26 maj 2011

MAT



Dagen har gått lite i Äta-mat-ute-tecknet.
Dagen började med att mamma och jag åt lunch ute i solen i Västervik. Det blev stekt gösfilé, med gräslöksås och potatis. Riktigt gott! Efter det gick vi till ett bageri och köpte med oss lite fika upp till Gustaf.
Tack snälla mamma!
Ska bjuda igen en vacker dag ;)



Inte så många timmar efter när jag fortfarande var lite mätt kom Erik och Karin så då drog vi ner till Gusto för att äta middag. Jag tog en "liten" pizza. Mätt är rätta ordet efter den. Massa god mat idag, skulle ju kunna vänja mig vid att äta ute såhär varje dag :)

------------

Nu ska jag gå o lägga mig. Ni anar inte hur mycket jag skulle kunna ge eller göra för att jag skulle få krypa ner breve Gustaf och somna på hans axel. Saknar det så mycket så det gör lite ont i hjärtat. Men snaaaaart så.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar