onsdag 25 maj 2011

En natt med en vampyr

Sitter på bussen hem och ska snart lämna Stockholm. Detta med att Swebus har fritt internet på bussen är tusan bra, tumme upp till dom!

Ska snart se klart ett Criminal Mind avsnitt sen ska jag soooova. Min natt har var sjuk knäpp och jobbig. Jag har knappt sovit för när jag väl somnade så kom jag tillbaka till samma dröm hela tiden.
Det är en galen vampyr som har jagat mig hela natten. Första gången jag vaknade var jag helt vettskrämd, var säker på att han stod nedanför sängen och skulle döda mig. Efter ett tag vågade jag öppna ögonen, stänga fönstret, tända lampan och sätta på Gossip Girl på datorn. Det tog två avsnitt och början på filmen Australia innan jag vågade somna om igen. Men då vaknade jag åter igen av att dåren var efter mig. Blev rätt så lättad när väckarklockan ringde 04.40 och jag gick med glädje upp.

Jag hoppas vampyrdåren håller sig borta i natt annars tänker jag flytta hem till mamma och pappa i helgen.

Nu har jag 4h framför mig på bussen sen är jag framme hos älsklingen.
Trevlig dag allihopa!
(se upp för vampyrer)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar