fredag 23 oktober 2009

Vadå gala?


Okej galan igår, hm... Var faktiskt en besvikelse. På dagen sprang vi runt på oskars teatern bland en massa kostym nissar. Tittade på föreläsningar , debatter och priser som delades ut. Efter lunchen somnade jag, vaknade till och såg att en kostymnisse några platser bort skrattade åt mig, bra intryck Christel! hehe.
Sen så blev det iaf äntligen kväll. Klassen salmades hos Oskar som har lägenhet i Sthlm. Där blev det förfest med roliga spel och massa skratt. Det bästa var när varje person skulle skriva ner något oväntat om sig själv som ingen annan vet.
På lapparna stod det bland annat;
"jag har haft sex med en fransk miljonär"
"jag har slagit en tjej med flaska så hennes näsa knäckte"
"jag har onanerat med ett bakverk"
"jag har samlat på påsar"
"jag hånglade med fel tvilling"
"jag har sprungit in i en lyktstolpe"
osv
Vi blev indelade i lag och fick gissa på vem det kunde vara, mitt lag vann, woohoo. Sen kom det roliga när alla skulle avslöja sig, var nog länge sen jag skrattade så mycket.
Till slut blev det iaf dags att röra sig mot Grand Hotell och själva galan. Det var bara en stor besvikelse när jag klev in i salen, inget som var sådär extra fint och en del satt fortfarande och åt middag. Så vi gick ganska snabbt och började den långa färden hem till Norrtälje.


1 kommentar: