måndag 5 oktober 2009

Strawberry Swing

Helgen spenderades som sagt i småland. För det första så trodde jag inte att jag skulle komma med bussen. Vaknar upp 10 min efter att jag skulle möta Emma som också skulle med en buss. När hon ringer mig o undrar vart jag är får jag panik. Väckarklockan ringde inte! Slängde på mig kläder och resten av packningen på 5 min sen drog jag iväg. Jag hann ju med bussen men hade inte Emma ringt mig hade jag nog sovit så gott när bussen gick vid 8.15 Jag hoppade av i Västervik och där spenderade jag hela dagen tillsammans med Gustaf. Vi lyxade till det med ost o vin på kvällen. Det godaste med det var mögelost på pepparkaka. Är sugen på det hela tiden nu hehe...
Dagen efter åkte vi till Pelarne kyrka för att gå på Tuvas dop. Första dopet jag har varit på. Var jätte trevligt och jätte god mat o tårta serverades. Tuva var en duktig tös och sa inte så mycket förutom när prästen slängde runt lite med henne o la vatten på hennes huvud. Det kan man förstå, jag hade nog också gett ut lite missnöjda läten :P
Lördagen fortsatte med taco/filmkväll hos Amelie. Himla trevligt det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar