tisdag 27 oktober 2009

Nu är det bara att köra på


Hela dagen har gått åt att gå igenom information och ännu mer guideteknink om Stockholmsguidningen. Trots att vi har fått typ 200 papper om allt som vi ska kunna plus att vi ska få mer så känner jag mig jäkligt peppad nu. Det känns inte helt omöjligt längre. Mitt köksbord syns knappt för alla papper och anteckningar, får lite ont i huvudet när jag tittar bort på det men äsch. Åsa (läraren) hade ett peppande tal innan vi lämnade skolan idag. Där hon bland annat sa att alla i klassrummet sitter där för att dom tror på oss. Nu är det bara dags att jag börjar tro på mig och bevisa att dom har rätt. Känns även bättre efter att ha fått en återkoppling om mig guidning igår från alla i klassen plus Åsa som var visade att det gick bra mycket bättre än vad jag trodde. Kanske är det jag som ställer för stora krav på mig själv? Men det är väl även bra.
Nu är det bara dags att jag börjar tror på mig själv och bevisa för mina lärare att dom har rätt
Så nu tusan är det bara att KÖRA PÅ!

4 kommentarer:

  1. Jag känner likadant.
    bara att köra och går det åt helvete så gör det väl det.

    SvaraRadera
  2. Det där med höga krav på sig själv känner jag igen..
    TÄnk vilken ångest jag hade inför varenda tenta!!

    SvaraRadera
  3. ja det kommer jag ihåg, och du klarade det ju galant... Vi har nog det i blodet :P

    SvaraRadera