torsdag 29 oktober 2009

Nollning

Då är det äntligen torsdag och christel känner sig inte kry i kroppen. Men det ignorerar hon just nu för inget kommer stoppa henne från en mysig helg med Gustaf, så de så!
Igår förstår ni så blev min klass RL4 nollade av tvåorna som har kommit tillbaka till skolan nu. Alla visste att något var på G igår men inte vad. Så vid kl 3 hör vi sirener och hela klassen kommer in och pratar i en megafon att vi ska sitta stilla, sen kom det upp en tjej bakom mig och band fast en bindel så jag inte såg något längre. När hela min klass inte längre såg något fick vi gå efter varandra till en annan byggnad och ner i en källare. Där fick vi se igen. Klassen delades in i 4 lag och bindeln vi hade fått för ögonen skulle vi fixa iordning, med namn och sätta i pannan. efter det fick vi bål och var o en skulle gå upp och berätta något pinsamt och få alla att skratta. Jag drog en historia om ett visst linsfack som hände för ett par år sen, men mer än så säger jag inte :P jag fick iaf dom flesta o skratta, till o med en applåd hehe. Efter ett tag fick lagen i uppdrag att gå hem, träna på en dans och komma på en hyllningslåt till tvåorna Sen skulle vi åter igen samlas. Men där hoppade jag tyvärr av eftersom kroppen inte riktigt ville. Kände mig som en tråkig tant. Men får nog höra en massa om det på måndag :)

Ikväll kommer Gustaf, äntligen!
Jag städar, vilar, städar, vilar. Läser även lite historia. Kan helt enkelt inte bara slappna av, finns inte tid för sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar