tisdag 6 oktober 2009

TV... oh yeah

Jag fick med mig en tv upp i söndags, kopplade in den igår och det var rena lyxen att få slökolla på tv hela kvällen :) jag trodde inte jag skulle sakna en tv men ack så fel jag hade. Nu fick jag plocka om i hyllan så jag kunde ha den någonstans. Blev rätt så bra :)

Annars så har skolan varit lång och tråkig idag. Massa redovisningar och snack om mindre intressanta grejer. Idag fick vi även reda på att vi ska på turist gala den 22 oktober. Hela dagen är det föreläsningar och viktiga personer som man kan komma i kontakt med sen är det efterparty på Grand Hotel, inte illa va? Ska bli skoj.
Nu ska jag fixa middag, krämig potatis och broccolisoppa med små bitar av knaperstekt bacon i. Tror det blir gott :)

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj... Grand Hotell, inte illa!!

    Vi gjorde potatis och purjolöks soppa igår med quesadillas (stavning). Tänkte oxå ha i knaperstekta bacon nästa gång, Blev det gott?

    SvaraRadera
  2. Åh quesadillas till vad hott ju :)
    ja det blev riktigt gott faktiskt, få bli till lunch imorgon också.

    SvaraRadera
  3. inte illa med grand hotell! ta med kameran ;);)

    SvaraRadera