söndag 18 oktober 2009

Då va den helgen över

Jag ska snart se Twilight. Är nog bästa filmköpet jag har gjort på länge. Kan man tröttna på den? tror faktiskt inte det. Och den 20 november är det premiär för New Moon. Viktigt viktigt att inte glömma. Man kanske borde boka biljetter till det inne i el stockholmo.
Helgen har gått långsam med ändå snabbt. Fredagen var vi i skolan för första gången denna termin. Vi hade vår första guidening och för min del kändes det som det gick riktigt bra. E bara rösten som måste fixas. Värsta var att vi var ute i 3 timmar i kyla och regn så resten av kvällen spenderades under filten framför tv:n. Nästan hela helgen har jag bara slappat, blev en spelkväll igår och idag lite plugg o film hos Jessica Annars har soffan varit min bästa vän denna helg :)
Imorgon är det dags att fortsätta med Guidetekning, får väl se vad veckan har att erbjuda. Gala blir det iaf på torsdag så stora frågan denna vecka är.
Vad tusan ska jag ha på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar