onsdag 21 oktober 2009

Green Light

Det är inte varje dag man går på gala :) Så därför unnade jag mig själv lite shopping idag. Köpte mig en klänning, fin kappa och en kuvertväska. Nu e jag redo!
På dagen imorgon är det föreläsningar och lite annat man kan gå runt och titta på. Senare på kvällen blir det galakväll på Grand Hotell. Tror det kan bli riktigt roligt. Ska iaf bli kul att få klä upp sig ordentligt :) kameran åker med så kort får jag nog ta och visa senare.
Annars så är jag lite vimsig idag. Går runt i lägenheten och försöker göra 5 saker på en gång och sen gör jag en del saker två gånger innan jag kommer på att jag redan gjort det. Skulle nyss ställa tillbaka såsen i kylskåpet efter middagen, jag gick in med den på toan och stod där i några sekunder innan jag fatta vad jag höll på med haha.
Men men...
Nu ska jag fixa till naglarna inför imorgon, öva på guidningen och titta på bonde söker fru. Borde faktiskt lära mig att bara göra en sak i taget
Klänningen jag köpte idag :)

4 kommentarer:

  1. Åhh, ta en "före gala" bild och lägg ut innan du åker... snälla!

    SvaraRadera
  2. hehe, nån som är lite nervös?? ;-)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr kommer jag att vara inne i sthlm hela dagen och även göra mig iårdning till galan där så du får en bild efter galan för jag kommer inte ha tillgång till data :)

    Ja det kanske e nervös jag e gustaf hehe :P

    SvaraRadera
  4. åh vad fin klänning! blir skitkul o höra hur det gick sen :) lycka till!!!

    SvaraRadera