torsdag 3 september 2009

God Morgon!

Lite morgonpigg idag eller så gjorde jag bara en ordentlig missbedömning igår natt när jag skulle sätta på larmet. Hur som helst så är jag tack o lov inte bakis idag, är bara rösten som kanske inte bär till hundra. Igår var det en toppen dag med kick-offen och nästan hela campus festade, skitskoj :) Men tror jag berättar mer om det senare när jag förhoppningsvis har fått lite bilder ifrån kompisarna. Grymt bra iaf!

Idag ska jag ha min redovisning, det får bära eller brista. Längtar iaf tills det är över men det jag längtar mest till är när jag ska åka hem :) Blev en liten impuls grej, men insåg att åker jag inte nu så kommer jag inte kunna åka hem fören oktober så då tänkte jag att det är bäst att passa på. Men nu blir det lite frukost och packning. Lite pirrigt för jag ska ta mig in till Stockholms central för första gången sen jag flytta hit och åkt tunnelbana själv har jag heller aldrig gjort. Men har jag klarat New Yorks tunnelban-system så ska jag nog även klara detta :)

Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja det borde du för vad finns det här i Stockholm, två färger, två linjer?

    SvaraRadera