lördag 26 september 2009

En tur till huvudstaden

Det blev en tur till stockholm idag, tanken var att shoppa något fint till dopet nästa helg och sen äta middag och se en spelning med gamla klasskompisen sannas band. Men inget gick riktigt som det var tänkt. Jag hittade inget fint o shoppa, plus med det var att jag sparade mina pengar :P Sen åt vi en jätte god middag men när det var dags att se spelningen så satt det bara typ 5 skäggiga metalkillar där och drack öl och ingen sanna någonstans. Så vi var ganska trötta och gav tyvärr upp och tog bussen hem istället. Lite synd men jag hoppas det blir en ny spelning snart. Nu sitter jag och äter choklad och har hemlängtan. Ska ju åka hem till helgen som kommer och jag längtar verkligen. Håller tummarna för studiedag på torsdag så jag kanske kan få åka hem redan på onsdagkväll, det skulle verkligen vara toppen. Hållt tummarna!

1 kommentar: