torsdag 10 september 2009

Frisyrer

Igår när jag tittade runt på lite bilder som jag har på datorn, bilddagboken och facebook insåg jag att jag har hunnit med en del frisyrer och jag började sakna mitt långa hår.



Nu vill jag ändra den nuvarande frisyren!
Men men...
Annars så har dagen varit okej. provet kändes som det gick bra så efter det var jag duktig och storstädade hela lägenheten och tvättade så det är fint tills Amelie kommer imorgon, som jag längtar! Efter det blev det idol hos Linnéa efter det tog hon jag o Jessica en tur till McDonalds för lite kvällsmat, sååå GOTT!
Men nu ska jag sova, imorgon har vi ledigt från skolan har bara en liten uppgift att göra eller två egentligen men det ska nog inte ta några tider. Sen blir det nog fullt upp i helgen när jag har finbesök, shopping och fest står på schemat :)
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar