tisdag 22 september 2009

Bodyjam

Slutade lite tidigare från skolan idag plus att vi e lediga imorgon, eller självstudiedag heter det :) Gött känns det iaf. Senare idag ska jag pröva på ett träningspass som heter bodyjam, kan bli kul och intressant vad sjutton det är. var nere på gymmet igår också och körde i en timme, mina ben var som spaghetti när jag klev ner från den sista maskinen. Men hur bra känns det inte när man vet att man har kört slut på sig själv? sjukt bra! faktiskt! Kommer köra veckan ut och prova på olika träningspass sen får jag se om det kommer vara värt pengarna att köpa ett träningskort där. Klart jag vill träna men pengarna strömmar ju inte direkt in längre, tyvärr. Hur som helst tror jag faktiskt att jag kommer välja det billigare alternativet och börja jogga, får se hur det går med den grejen hehe. 21 dagar tar det ju som sagt att börja eller ändra en vana så det är väl bara att börja. Okej verkar skriva om allt o inget just nu så jag ska dra på min favoritlåt,
"Ida Corr - Let me think about it"
och dammsuga lägenheten. yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar