onsdag 7 december 2011

Vatten?

Det är inte riktigt okej att vi på campus inte har något vatten och har heller inte haft det sen 16.00 idag. Det är tydligen en vattenläcka och de vet inte när detta problem kommer vara fixat.
Så min fråga är, när ska jag få dricka vatten, för jag är törstig hela tiden. 
När ska jag få ta en dusch, känner mig mindre fräsch. 
När ska jag diska, ser egentligen inget problem i detta. 
Hur ska jag skölja min tandborste sen, spotta på den?
Men viktigaste av allt, när f*n ska jag kunna gå och göra nummer två? 

Jag kommer nu att gå och lägga mig (törstig och nödig) i hopp om att problemet är löst när jag vaknar. Annars, ja annars, vad ska jag göra...

1 kommentar:

  1. "När ska jag diska, ser egentligen inget problem i detta."


    HAHAHAHAHAH (dog typ av skratt)

    SvaraRadera