tisdag 6 december 2011

In Sleep

OM jag somnade som en stock igår. Jag la mig tillrätta i sängen och väntade på att House skulle börja, helt plötsligt ringer alarmet, klockan är 7.00 och jag ligger exakt som jag gjorde när jag somnade med glasögonen på och fattar nada.  Har verkligen sovit som en död i natt. Kommer inte ihåg några drömmar och natten kändes som att den var slut på 5 min. Men trots det känner jag mig väldigt utvilad. 

Skolan är okej idag, lite jobbigt med grupparbeten, man måste ju tänka då. Bättre att bara sitta o lyssna o anteckna. Jag tycker iaf att jag har snälla lärare som uttrycker sig tydligt om att vi verkligen behöver vara ledig på vårat jullov. Därför får vi tid att jobba med examensarbetet under dessa två veckor. Jag säger verkligen inte emot det utan bara tackar och bockar!

9 dagar till hemresa och jullovet tar sin början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar