torsdag 29 december 2011

These Days

 
HM's sommarkatalog kom väldigt lägligt i vår brevlåda igår. Gustaf är i stort behov av shorts inför Gambia och jag passade på att beställa klänningen plus ett par ballerinaskor. Hoppas klänningen sitter bra för då är den helt klart värd sina 50 kr :)
Hittade allt lite igår på rean också. Två tröjor från JC fick följa med hem. Har tittat på dem innan men tyckt att priset har varit för högt för min studentplånbok, men nu tusan låg den ena på 75 kr och den andra 99 kr så jag slog till, var ju allt julklappspengar som fick betala dem :)
Nu kommer jag ihåg känslan när man kommer hem med nya kläder, det var ack för länge sedan. När min första lön kommer i sommar så ska jag på en monstershopping, tro mig!

Samtidigt tycker jag folk köper för mycket kläder, man borde lära sig använda det man har. Jag hatar folk som gnäller på att dem inte har pengar men som alltid shoppar kläder?? hur går det ihop sig?Man ska nog ställa sig frågan "Behöver jag denna" minst två gånger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar