måndag 12 december 2011

Den är slut

Jag vet inte varför det kändes så tungt i morse. Helt plötsligt kändes det som att torsdagen är jätte långt bort! Det hela gör det inte bättre att skolan känns rätt så meningslöst och vi ska ytterligare få en hemtenta i marknadsföring, sjut mig lite kanske?

Försöker dock se det positiva, kanske kanske vi lyckas övertala Lotta att skita i torsdagen, hoppas!

Bjuder på vad jag tycker är en av de bästa scenerna i Sveriges bästa film!


Ni vet i slutet (hoppas ta mig tusan att alla har sett denna, annars vet ni vad ni ska göra NU) iaf i slutet så säger ju Sara att hon har något att berätta, jag har i över tio år undrat vad tusan hon har tänkt säga. Sen så igår så kom lösningen. Av någon konstig anledning kollade vi på filmen med text och i slutet står det helt enkelt "jag ska börja läsa engelska" Asså kunde hon ha sagt något tråkigare? haha det är en till pusselbit som har hamnat på rätt plats här i mitt liv. Börjar allt få svar på livets alla gåtor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar