måndag 25 juni 2012

25 Juni

Måndag, denna sega måndag. Det blev ca 4-5 timmars sömn inatt så jag är inte riktigt på topp. Det hjälper inte heller med att jag har haft en inställning sedan igår att detta kommer bli en skitmåndag, typ som förra fast kanske värre. För att strö lite salt i såren så är det deppväder ute och jag möttes av ytterligare en död fisk i akvariumet när jag kom till jobbet idag. Nu ligger den där och gubbar runt och jag kan inte sluta titta på den. Tragisk jag låter haha.
Ni kan vara lugna jag ska inte låta den ligga där länge till utan förhoppningsvis kan killen som sköter det komma hit och fixa.

Jag ska nog försöka få lite positiv energi nu så kanske dagen snart är slut och nedräkningen till helgen kan ta sin början.

2 kommentarer:

  1. Här kommer lite kärlek! Jag tror din måndag kommer bli fucking fab! :)


    /a

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötnos! Kärlek tillbaka till dig, tror allt att din måndag slår min med hästlängder ;) Tell me all about it när du är hemma igen

      Radera