tisdag 19 juni 2012

19 juni



Ni kanske tror att jag dog hambrugaredöden i lördags, men jag kan informera er att jag lever. Resultatet blev helt klart godkänt i lördags och även tårtan blev supergod. Sedan bjöd ju vädret på sol också så måste säga att det blev en lyckad kväll.

På söndagen var vi på Ebbas barnvälsignelse och även det var väldigt trevligt och så mycket tårta var nog länge sedan jag åt, gott! Tjejerna vann ju över killarna i kubb två gånger också, kände att det var viktigt för er att veta det.

Igår ville jag bara skicka måndagen åt helv*tet, fy tusan vilka jobbiga kunder och omöjliga uppdrag för en nybörjare som mig. Som tur så kom Amelie och fikade på kvällen, humöret gick från botten till toppen. Jag ska även visa er min present jag fick av henne, haha. Måste ju skryta om att jag har en väldigt fin vän, hon är så söt Amelie. Jag fick läsa så fina ord här att jag satt med gåshud och tårar i ögonen plus såklart ett stort smile.
<3

Midsommar i helgen ju, för er som har glömt, jag är mest glad för att man bara jobbar 4 dagar och så håller jag stenhårt tummarna för att vädret ska bli BRA! Sol vill vi ha i mängder!

Men nu ska jag gå på lunch.

1 kommentar: