onsdag 30 juni 2010

Broken


Jag sitter och surar. Verkar som att saker o ting bara ska vända ryggen mot mig. Inget vill funka. Hade även en skitdag på jobbet igår. Jag vet inte riktigt vad det är med föräldrar när dom är på semester, dom tror på fullaste allvar att det är min uppgift att torka upp kiss/spyor och annat äckligt som deras barn gör, TROR INTE DET!

Sen så är det heller en servitris uppgift att springa genom hela hotellet för att leta batterier till fjärrkontroller, eller byta tv-apparater eller hämta handdukar för dom inte har fått några, men det var bara några av sakerna vi fick göra igår. Men det värsta av allt var när våran kassa apparat från 1700-talet krånglade precis innan jag skulle hem och sabbade en nota för 23 personers middag, där trodde jag allvarligt att jag skulle börja gråta eller skrika, kanske båda.

Men grädden på moset var att det första jag får veta när jag kommer hem är att Hultsfredfestivalen försvinner, fy fan vad illa!


Älskade festival =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar