onsdag 23 juni 2010

Lucky me


Jag måste säga att det här har varit en av dom bästa sommardagarna detta år. Vädret har varit toppen och jag har njutit varje sekund, plus att jag även har hunnit med en del "nytta" (tvätta, städa)

Dagen började som sagt med att jag åkte till Hultsfred för att träffa Emma. Vi handlade på oss en massa gott som hallon, vindruvor, ost, marmelad, godis mm. Sen åkte vi ner till vattnet och satte oss på en brygga och där satt vi i över två timmar, åt, snackade och solade, hur gött som helst.


Väl hemma gjorde jag som sagt lite nytta, sen när älsklingen kom hem åkte vi och köpte mjukglass och sen handlade vi till kvällen grillning. Fisk i foliepaket :) Huuuur gott som helst. Smör, fisk, purjolök, vitlök, soltorkade tomater, sockerärter, salt, peppar och creme fraiche i ett litet paket och så på med det på grillen i en kvart sen på med lite räkor och färskpotatis till detta, HUR gott som helst :)
FöreEfter
Detta borde ni prova :)

Nu ska jag ta upp den sista tvätten sen blir det sängen och slötittande på tv, i like :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar