torsdag 10 juni 2010

Ett nytt kapitell


Okej dags att börja. Bloggen är nästan helt klart, det är en sak till som ska fixas men det var för avancerat för mig så det har jag fått be Emma om hjälp :)

Hur som helst så slutade jag blogga för att jag insåg att det inte hände något roligt att skriva om. Men nu på senaste tiden har jag flera gånger tänkt att detta borde jag skriva om plus att jag tar faktiskt fler kort när jag bloggar för då vill jag ju visa er. Så nu är jag igång för det är lättare att minnas om man har det nedskrivet någonstans.

Sommaren är på gång även att det inte känns riktigt så. Imorgon tar folk studenten och idag är det faktiskt exakt 5 år sen en annan gjorde det. Vart har tiden tagit vägen? På söndag är det även dags att bli ett år äldre och sen är det midsommar. Detta är bevisen på att sommaren faktiskt är här trots att det inte känns som det.

Idag är det som sagt en grå och trist dag, jag har förgyllt den med städande, fikabesök av mamma och pyssel med kort.

Fik finfin blomma av mamma, eller växt kanske man ska säga :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar