onsdag 16 juni 2010

Pretty in pink


Typsikt svenskt sommarväder, kallt, varmt, soligt, molnigt är ju bara regnskurarna som saknas. Jag hoppas dom håller sig borta, tänkte nämligen åka ut till Storebro och städa ur bilen. Men först ska jag göra något tjejigare, nämligen fixa naglarna :P Jag har ju nu för hundraelfte gången gett mig på att försöka sluta med min j*vla ovana o bita på naglarna. Jag var skit duktig förra sommaren, då slutade jag helt. Mycket för att jag skulle börja skolan plus att jag tyckte det var pinsamt att visa mina naglarna inför Gustaf hehe, vi började ju träffas då :)
Men... så kom stockholmsguidningen och jag var ett vrak så naglarna försvann. Nu ett halv år senare ger jag mig på det igen och det funkar helt okej faktiskt, målar dom rosa just nu.

Trevligt ämne att skriva om eller? :P



1 kommentar: