torsdag 1 juli 2010

The balcony


För ett tag sen här på bloggen skrev jag ett inlägg om att vi skulle så lite tomater, potatis osv. Jag var länge tveksam på om jag skulle lyckas över huvudtaget eftersom jag lyckades ta död på min basilika efter ett par dagar och det var bara en fjärdedel av mina tomatplantor som blev längre än 4 cm. Även alla mina solrosor dog (dom brukar man inte kunna ta dö på) MEN nu vet ni så har jag allt plockat upp lite rädisor, Gustaf plockade upp de första potatisarna för några kvällar sen och mina tomatplantor som är långt över 4 cm blommar nu :)

Jag e fasiken duktig när jag vill :)

Gustaf letar efter potatis, jag stod vid sidan och kikade över axeln



Lite annat som jag sår i fönstret (groddar typ) och så rädisor ju



Köpte även lite fina blommor idag i väntan på att solrosen där ute ska blomma någon gång. Nu e det fin fint här ute på balkongen :)

Jag är ledig idag förresten, faaantastiskt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar