lördag 12 juni 2010

Denonden rasme


Sitter och tuggar lite smått på en macka och försöker vakna till.
Gårdagen på jobbet var sjukt stressigt. 120 gäster på 3 servitriser, fick jobba häcken av sig rent ut sagt. Nu ska jag snart till jobbet igen och köra ett dubbelpass, yes!

Fast mitt största problem igår var inte riktigt att inte tiden räckte till och att jag gärna skulle vilja ha haft två armar till utan det var danskan, jag måste se ut som planetens största fån när dom pratar med mig. Hade en glad dansk som jag tror berättade om hela sin dag, jag stod där med en rynka i pannan och log och tänkte hela tiden "måste gå här ifrån"

Det var ju typiskt att jag hade influensan när vi läste danska i skolan

btw
(denonden rasme är danska o betyder banne mig)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar