tisdag 16 mars 2010

Trevligt vårtecken?

Jag tittade på lokalnyheterna förut. Igår visade dom nämligen en bild på ett trevligt vårtecken, nämligen en tussilago. Så dom bad fler skicka in bilder på trevliga vårtecken. idag visade dom en f*cking bild på en huggorm, är det verkligen ett TREVLIGT vårtecken?
Inte ett dugg enligt mig, usch o fy. Att ormarna håller sig borta är nog det bästa med vintern. Ni ormar där ute ni kan allt ta o stanna i era små hålor o aldrig visa er igen, tack!

Annars då? :)

Jag har en slapp vecka i skolan. Vi hade tre timmar i skolan idag, nu har jag självstudier resten av veckan. Det är geografi för hela slanten och det e skitsegt att sitta fast här i Norrtälje, platsen som gud glömde enligt mig.

Nu ska jag käka chokladboll och vänta på "halv åtta hos mig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar