onsdag 31 mars 2010

Time for me

Jag kanske har en del bloggande att ta igen...
Meeeen jag har helt enkelt inte orkat. Finns ju bra mycket roligare saker att göra nu när man är hemma. Dock är jag ganska rastlös. Gjorde klart all skolarbete förra veckan så nu har jag ju inga måsten att göra. Tur e kanske att jag ska jobba hela helgen. Ser fram emot det men samtidigt inte. Men cash är något som måste komma in på kontot så då e det bara att bita i sura äpplet och ta sig tillbaka till herrgården. Platsen jag lovade mig själv att aldrig gå tillbaka till hehe, lustigt.

Det e ju faktiskt påsk i helgen. Ska försöka påskpynta lite imorgon, Var hos syster på Hemtex förut idag o shoppade lite. Var även med när stora tjejen Emina när hon tog hål i öronen, Hon var en tuff tjej som inte gjorde en enda min o det första hon sa va att det inte gjorde ont. Duktig!

Nu måste jag snart få lite skönhetssömn
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar