fredag 12 mars 2010

Friday

lite gött det är när solen skiner så här mycket :)
Kom precis hem från en promenad, önska att jag hade en balkong. Då hade jag satt mig ute med en kopp te och solat :) Fast i verkligheten måste jag plugga men i min värld har jag tagit helg. Väntar på att Gustaf ska komma. Ska bli lika mysigt som vanligt o ha honom här hos mig. Vi funderar på att se The Wolfman på bio ikväll, men jag vet i tusan om jag klarar av en skräckfilm på bio. Sist såg jag The Grudge på bio och den mår jag fortfarande dåligt av hehe.
Jag är en tönt som är mörkrädd och tror på allt, men det e allt en skräckförtjusning det där med skräckfilmer :)

Vi får väl se vad som händer.

det där provet jag skrev igår tror jag gick bara bra. gött mos!

4 kommentarer:

  1. Klart det gick bra!!
    Ha en bra helg!!

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Om man kollar jätte jätte fort så ser han lite ut som Jesus.


    /a

    SvaraRadera
  3. bra att jag kommtenterar rätt inlägg också!!


    /a

    SvaraRadera
  4. haha a, skulle du kommentera final inlägget eller? :)

    SvaraRadera