måndag 1 mars 2010

Snabba tankar

Jag skulle vilja sparka Gustafs granne hårt mellan bena sen skulle jag be honom skaffa sig ett liv. Orkar fan inte höra hans jävla tv-spel hela dagarna. Snacka om att kasta bort sitt liv!

Är som sagt hemma. Har varit ute en sväng i detta blöta hemska väder, men det var värt det för jag fick ett härligt långt samtal sen kom mamma som en räddande ängel så jag fick handla mat och hon skjutsade hem mig ända till dörren, Lyx!

Nu sitter jag här och ska försöka ta tag i pluggandet men det går inge vidare, som väntat kanske.

Ikväll blir det kalas. David börjar bli gubbe så det ska vi allt fira :) Ne jag ska vara snäll 29 är faktiskt ingen ålder, men 30 är en annan sak hehe...

Jag är trött på snö, slask och detta gråa väder, vill fly till solen och bara vara leeeeeedig
men jag måste plugga
bajs.

Kanske man skulle unna sig ett besök till solariet?
inte direkt den riktiga solen men 20 min värme och en liten solbränna på det, inte så dumt kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar