onsdag 10 mars 2010

Think Twice

Jag började jätte duktigt med att plugga direkt efter skolan idag. Har prov imorgon i retorik och försäljning. Så jag plugga o plugga, men sen börja jag äta glass o det var ju roligare, sen kom Linnea och Jessica förbi då blev det mycke roligare o prata skit än o plugga. Så lägenheten fylldes med brudar och tjötet rullade på. Nu sitter jag här och borde ju plugga, meeeen sova känns bättre.

Jag litar på att infon finns någonstans i huvudet
om inte
tooooo bad!

Motivationen är på noll, eller så har jag börjat lära mig att man behöver inte va bäst på allt, det går ju faktiskt inte! Plus att vara omringad om personer som e så gör mig faktiskt trött och därför orkar inte jag. HUR orkar man?
Jag e skoltrött efter knappt 7 månader, hur ska jag någonsin kunna få en utbildning?

Snurrig i huvudet nu o e för trött, jag behöver sömn!

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar