måndag 8 mars 2010

Dropp dropp dropp

Skolan e braaa. Vi snackar om värderingar och etik o massa annat. Vi får ställas inför olika situationer och det diskuteras helt vilt ibland. Kul kul. Solen skiner även där ute och dte droppar från taken, vilket gör att humöret blir ännu bättre plus att jag fick sällskap på lunchen av Nathalie och det var mycket trevligt.

Helt enkelt en bra dag. Fick ju även veta att jag fick VG på mitt argumenterade tal, klapp på axeln till mig!
Enda minuset idag är att vi går länge i skolan och ska sitta med grupparbete efter vilket gör att jag missar en promenad i det fina vädret. Men jag överlever för idag e det en BRA dag!

Tack o hej
leverpastej

2 kommentarer:

  1. åh men alltid bra när det känns som en bra dag :) jag hade en igår, kändes bra ända in i ryggmärgen!

    SvaraRadera
  2. har oxå haft en riktigt bra dag idag :) måste ha varit nått i luften. puss

    SvaraRadera