torsdag 4 mars 2010

Längtar bort!

Det e typ snöstorm ute, usch.
Jag åkte från den strålande solen och hit till grå och trist vardag, blä!

Sitter i skolan nu och Åsa går igenom förberedelser för dom som ska på LIA, kul, NOT!
Jag sitter mest på facebook och läser bloggar. Hoppas vi börjar med geografi snart så man kan få ut något av dagen. Idag har jag lust att skita i skolan även skita i att söka till konsult. Har bara lust att flytta hem, jobba tills jag stupar och låta pengarna rulla in på kontot så jag kan få sätta mig på ett plan, bort bort bort.

För ett år sen var jag i Aussi, Melbourne.
Åkte bland annat Sandboarding och snorklade.

Jag trodde jag skulle dö, hela vägen ner. Men klarade mig lindrigt, fick bara en kallsup med sand.

Ge mig äventyr!


1 kommentar:

  1. Vad härligt brun du är..
    Jag är så blek att jag försvinner bland alla duntäcken på jobbet :P

    SvaraRadera