tisdag 29 december 2009

Don't worry be happy

Ska man styra upp bloggen och börja skriva lite igen kanske?
Ooookej då, kan ju faktiskt försöka.
Det är fullt upp hela tiden och blir ledsen över att tiden går så snabbt. Vill inte åka tillbaka till Norrtälje nästa vecka. Eller jag kommer bara vara där i en dag sen bär det vidare till turkiet i två veckor, lyckos dig tänker många då men NEJ. Jag ska inte njuta av semester utan jag ska plugga och köra slut på mitt huvud. Efter det ska jag hem igen i en vecka o ta det lugnt, det ser jag mest fram emot.
Problemet jag har nu är att få upp alla mina nya grejer till lägenheten. Men allt löser sig ju alltid på något sätt. Nu är mina dagar fyllda med att hjälpa Gustaf med sin nya o gamla lägenhet, imorgon ska allt vara klart för nyåret ska firas i den nya lägenheten, och den gamla ska lämnas bort. Spännande :)

Ikväll blir det kalas för finaste Amelie och nu ska jag jobba lite med Indien och landarbetet.

Det räcker med uppdatering :)
Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar