onsdag 9 december 2009

The treehouse song

Jag tror mitt huvud redan har tagit jullov. Det vill inte riktigt hänga med eller koncentrera sig, fast kan ju inte säga att jag klandrar den. Kundservice har stått på schemat denna vecka, har varit intressant men jag har som sagt inte riktigt kunnat koncentrera mig så jag vet inte riktigt hur mycket som har fastnat, fast just nu känns det som shit the same, bara jag blir godkänd på provet.

Har 3 prov på G nu. Imorgon har vi teoriprovet för strömma, på fredag blir det prov på kundservice och på måndag ska jag ha prov på norska o danska. Ett prov som jag missade när jag var sjuk. Det provet e jag faktiskt mest nervös över.

Hmm händer ju faktiskt inte så mycket just nu här. Går i skolan och försöker bara få dagarna och gå så jag får åka hem någon gång. 8 DAGAR KVAR!

Låten som går på högvarv just nu:
Ane Brun - The treehouse song

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar