måndag 14 december 2009

Duktig flicka!

Jag tror jag har varit ganska duktig idag faktiskt. Engelska uppgifterna som är våran självstudieuppgift nästa vecka är så gott som klara och jag tror o hoppas att jag kan tillräckligt med norska o danska. Har ju känt mig lite mångspråkig här idag när jag suttit o räknat på danska, rabblat glosor på norska o skrivit på engelska hehe. Nu ska jag faktiskt ta det lugnt, äta en pepparkaka eller två och titta på svenska hjältar, har redan gråtit en gång.
Tur att det finns riktiga hjältar i vår vardag!

Imorgon kommer det några från guideskolan som vi åker iväg på till Turkiet den 9 januari. Dom ska ge oss information och så ska vi få något arbeta som ska göras innan vi sticker, får en känsla av att alla dessa uppgifter o arbeten aldrig tar slut, suck. Men spännande ska det bli. Känns som tiden kommer gå snabbt nu, åker hem i tre veckor, sen två veckor i Turkiet, hemma en vecka till och återvänder till skolan 1 februari, gösses :)

Ne nu ska jag titta vidare på hjältarna och faktiskt slå in lite julklappar

2 kommentarer:

  1. hoppas tiden inte går jätte fort...

    SvaraRadera
  2. det är så kul att läsa andras bloggar i klassen :)

    /alexandra
    www.alexandrasundvall.blogg.se

    SvaraRadera