lördag 9 januari 2010

Framme i Turkiet

Sitter i lobbyn nu och slösurfar. Resan hit gick bara bra och nu e jag trött som en gnu! Hotellet är helt okej men tyvärr så var maten blä. Håller tummarna för att frukosten imorgon kommer vara mycket mycket bättre.
Imorgon börjar allvaret och min motivation är i botten, tummen upp på den!

***

Nu ligger jag i sängen, slösurfar ooch har på Turkiets talangjakt på tv:n i bakgrunden. Borde sova men vet i tusan om jag är redo för imorgon. Då ska vi förbereda oss med info om området och annat o köra transfer. Vi ska hämta upp klassen från Båstad som landar i Antalya kl 03.00, yeah! Då får jag en rumskamrat, hoppas jag får en "normal" människa, om man får säga så haha.

Hade tänkt att lite bilder skulle komma upp här, men internet är för segt här på rummet, får se om jag får tid tills att fixa några imorgon.
Nu e det Godnatt!


2 kommentarer:

  1. OJ det låter som en tuff början!
    Vi tänker på dig.. skönt för dig med lite värme i af.. vi hade 23 minusgrader här idag!!
    kram

    SvaraRadera
  2. hoppas det blir bättre idag! njut lite av värmen iaf... :)

    SvaraRadera