fredag 31 augusti 2012

Sitter i fotöljen...

i lunchrummet och drömmer om soffan där hemma, täcke, Gustaf breve och en bra film. Det hade ju varit riktigt nice! Istället sitter jag på jobbet och det känns som att regnmolnen även är i mitt huvud. Helt mosig!
Sticket då, jo Therese tipsade om att mosa en panodil, ha i lite vatten o ha geggan på sticket. Tro det eller ej men det svider inget idag, kliar lite men jag tyckte det var ett bra husmorsknep, tack!
Nu ska jag läsa i min bok, som jag än inte vet om den är bra eller ej.. Men mamma sa att jag borde läsa den så då lyssnar jag och gör som hon säger :-) Dock är förfatarren nog en riktigt bilnörd. Han berättar märken och modeller på alla bilar i boken. Blir ju hellre inte bättre att huvudkarraktären jobbar på en bilfirma. Jag fattar ju nada, han kan lika gärna bara skriva färgen på bilen...

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar