torsdag 30 augusti 2012

Dricker te och kollar på fiskar

Jag började min morgon med att prata med tre olika norrmän på Royal Carribien.
Sedan fixade jag en London Weekend till några och insåg att jag måste verkligen snart åka dit!
Efter det har jag bokat in tåg i England, suktat över New York och nu ska jag packa upp kataloger.
Dagen lunkar på bra än så länge, DOCK
svider getingsticket fortfarande och jag känner att en monsterfinne är på väg att visa sig mitt på näsan, KUL!

Men hej det är snart helg :)


2 kommentarer:

  1. Vad går en weekend i london på typ? medelklass hotell och schyssta flygtider :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt från 2500 kr/person och uppåt. Allt rå på hur tidigt ute man är och vad det är för säsong. Flyger man med ryanair och bokar det i god tid kan man få riktigt bra flygpriser och centrala boenden finns det till bra pris!

      jag kollade på en weekend (fre-sön) med morgonflyg ut och eftermiddagsflyg hem i slutet av novemeber. Flyg med ryanair plus incheckat bagage på 15 kg (julshopping) och boende nära Hyde Park, det hamnade på 2600 kr/person typ. (väskan kostar 300 kr)

      Säg till om jag ska kolla på något :)

      Radera