fredag 31 augusti 2012

Eksjö stadsfest

Helgen som var spenderade vi mest tid på Eksjö Stadsfest. Mitt andra år jag går på det och måste säga att det är riktigt bra och det var många saker som hade blivit ännu bättre i år.
På fredagen var det lite sol men riktigt kallt också dock gjorde inte det så mycket. Vi såg bland anat gänget som sjunger "Dansa pausa", Sean Banan, Kapten Röd (typ två låtar) Jill Jonsson, Loreen och lite av Hardcore Superstare. Jag tyckte jag bara åt en massa hela tiden, men det är en självklarhet när det finns Langos och mitt favorit matstånd TEX MEX!. Nashochips med varm ostdipp! Hux flux innan Loreen dök David upp som var vår hemliga chaufför för kvällen :)
Första ölen/cidern
Soligt <3>
På lördagen var vädret helt okej till början, vi åkte ner tidigt för att se Björnstammen, de spelade vid en mindre scen så vi kom inte in till scenen utan vi fick bara stå och lyssna och titta på folk och hus. Fick lyssna på de bästa låtarna iaf. Sedan fick vi en fin överraskning. Oscar hade fixat VIP även till oss så vi hittade en bra plats med utsikt över stora scenen och där satt vi hela kvällen/natten. gratis mat och gratis dricka. Och medans det regnade kunde vi sitta under tak och se artisterna från första parkett.

Di Leva
  Det bästa på hela kvällen ja på hela helgen var Magnus Uggla, helt klart!
Skål och tack för en mycket bra helg!


Published with Blogger-droid v2.0.8


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar