torsdag 16 augusti 2012

No time for fun

Vad ska man säga, jag trodde det skulle bli lugnare efter bröllopet men ack så fel. Nu är det istället jobbet som det är sjukt galet mycket att göra på.
Men på tal om bröllopet så oj vad fint det var, paret var så fina och allt var så himla fint. Sedan var det ju dags för Gustaf och mig att leka toastmaster-par och jag tror att vi fick godkänt :) Vilken lättnad jag kände när vi vaknade på söndagen, trötta efter bara 4 h sömn men väldigt glada efter en lyckad bröllopsfest!

Herr och Fru Nilsson

Sedan är det ju då jobbet, sista veckan med sommartider och sista veckan då vi bara är två på jobbet och nu har personer blivit totalt restokiga, bra såklart men lite stressigt som sagt. Dock undrar jag vad folk tänker med innan dem uttalar sig ibland. Denna vecka har en tant frågat mig om jag var bakfull, när jag svarade nej på frågan sa hon "synd" ok? Sedan klankade en ner på rökare och att dem luktade illa, efter det frågade han om jag rökte, nu gör jag ju inte det men tänk om. Sedan kom någon in och sa bara "lös det" när det handlade om bankens jobb inte mitt! 
Som tur så är kunderna mest gulliga och snälla än "klumpiga" och otrevliga. 

Jag tänkte nog mest säga hej jag lever men mer än så här blir det inte nu för jag måste sova!

Godnatt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar