söndag 24 oktober 2010

Sitt inte lottlös...bingooooloootto


Då var denna vecka slut. Har ägnat min söndag åt att plugga, läst på om kryssningar, hyrbilar, hotell o lite till.. Började även med Asiens alla koder. Undrar egentligen om det någon gång kan ta stopp, att man liksom helt enkelt inte får in mer i hjärnan. Önska ju att jag kunde radera annan info i hjärnan som tar plats. Typ info om alla i Backstreet Boys, eller Spice Girls alla låtar, varför fastnar sånt så bra? Man skulle ha en papperskorg som man har på datorn.

Ikväll har jag iaf inte pluggat utan jag har suttit hos Clara och sysselsatt mig med BINGOLOTTO haha. Asså jag tror det är typ 6-7 år sen jag spelade sist. Jag vann inget, suprise! Trots det var det kul. Tror allt att det blir fler gånger. Kanske kanske kanske man kan vinna något någon gång, kanske :)

Nu ska jag försöka sova, det enda jag hoppas på nu är att det går snabbt till helgen, vill bara ha min älskling hos mig nu, NU!

Godnatt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar