tisdag 26 oktober 2010

Snark!


Idag läser jag på om packetering av resor. Det går inge vidare eftersom jag bara somnar. Två gånger!!! Fattar inte att det kan vara e så tråkig text att man bara inte orkar hur mycket man än vill. Jag har ett kapitel kvar att läsa, får se om jag läser allt eller helt plötsligt vaknar och det är morgon.

Förutom plugg är jag på jakt efter en vinterjacka. Jag har haft min i över 5 år eller jag tror att jag faktiskt köpte den när jag var 17 år. Det är helt enkelt dags för en ny! MEN det är så satans dyrt. Vill verkligen köpa en ordentlig varm vinterjacka men då måste man lägga ut minst 1000 spänn, det känns inte helt okej. Men kan jag bära den i ytterliga 7 år så är det väl en bra investering. Blir det en vinterjacka så blir det nudlar och soppa resten av månaden hehe..

Jag bara ordbajsar om jackor just nu när jag borde läsa kapitlet. Får ta tag i min egen krage o läsa klart så jag kan störta ner i sängen någon gång o soooova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar