lördag 23 oktober 2010

From the clouds


Emma undrade vad jag sysslade med här i norr eftersom det är torka här på bloggen. Kan säga att anledningen till det är skolan och allt pluggande som nu har satt igång på allvar.

Det är dagligen övningsprov, moduler som ska läsas in, tariffer ska räknas och alla koder ska in i huvudet. Korvstoppning kallar vi detta. ALLT ska verkligen in i huvudet men det ska nog gå det med.

Så här såg det ut i onsdags, IATA älskar verkligen koder och ska ha koder för allt. Där för har vi en stor jäkla telefonkatalog att slå upp i, även kallad för vår bibel.

Tur nog tycker jag det är kul o intressant.

Sen så kan jag även meddela alla där hemma att här i norr är det just nu vinter på riktigt, Denna syn vaknade jag till igår morse.
Hjälp var min första tanke.

10 cm kom under dagen och julkänslan slog till, men det e ju faktiskt 2 månader kvar så känns inte helt okej att börja länga (fast i smyg gör jag det)

Over and out


2 kommentarer:

  1. ursh jag fattar inte hur du orkar, hur många sånna där koder är det egentligen?

    SvaraRadera
  2. jag tror det är mellan 250-300 koder, korvstoppning som sagt :P

    SvaraRadera