tisdag 12 oktober 2010

Nothing but love


4 dagar senare
och 10 kg tyngre

Första är sant, nästa vet jag inte, men känns som så iaf!

Kalashelgen var tuff, mat mat mat mat och mera mat. Det är faktiskt ett under att jag kunde knäppa byxorna måndag morgon hehe. Även om det har blivit mycket mat och dryck denna helg så har det varit otroligt kul.

Jag njuter för fulla muggar att bara få vara hemma här i Småland. Dock lite rastlös men det finns det alltid bot för. Igår satte syrran mig i arbete, sen höststädade jag balkongen och planterade lite höstblommor. Idag har Åberg, Gabriel och Emma hållit mig sysselsatt. kladdkaka, kaffe och massa tjatter, mysigt!

Sen har jag alltid dom dära 250 stadskoder som ska in i huvudet så sysslolös är jag ju inte, det är bara att allt inte är lika kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar