torsdag 28 oktober 2010

Kurra gömma...


Jag är ledig idag, tog sovmorgon till halv elva. Behövde verkligen det
Men nu har jag varit i full gång med att storstäda lägenheten, tvätta, rensa och fixa med pappren. Massa roliga saker på en gång ju.

Jag är iaf en liten korkad nöt ibland.
Jag har sedan jag flyttade in här varit i behov av ett verktyg så jag kunde skruva åt min säng och mitt köksbord. (vet ej namnet) Jag har hela tiden vetat att jag har ett sånt här verktyg men trodde jag glömde det hemma hos Gustaf, men där var det inte heller. Så jag bestämde mig helt enkelt för att köpa en ny. MEN DÅ dyker den upp! Den har helt enkelt legat inne i min garderob heeeela tiden i över 2 månader!


Jag kan nu äta min middag utan skaka på hela bordet när jag skär. Jag behöver heller inte vara rädd att min säng ska braka ihop. Tack vare min storstädning!

Nu ska jag fortsätta, kanske hittar något annat nödvändigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar