tisdag 5 oktober 2010

Good news, bad news...


Det kom en mycket god nyhet igår, nämligen att vi är lediga på torsdag. Så jag åker hem redan då wiii :)
Meeeen så kom ju typ "haken" Vi ska göra en muntlig presentation imorgon om typ vad vi vill. Jag blev nervös men sen släppte det. Nu ska vi äntligen börja jobba på det och det enda problemet är väl att få in allt i huvudet tills imorgon. Önska mig lycka till!

Ett annat problem just nu är att jag bli så hemskt trött efter lunchen, jag sitter och nickar och håller på o somnar varannan sekund typ, det pinsamma i det hela är att jag denna vecka sitter längst fram, läraren ser alltså allt. Jag verkar ju super intresserad när jag sitter här o gäspar o håller på o smälla huvudet i borde, bra jobbat Ch!

Kanske inte borde blogga på lektionen utan ta tag i presentationen.
Jag duktig elev, nja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar