fredag 20 augusti 2010

Tankar...


Jag har haft tur som har haft så mycket att pyssla med denna vecka, mycket tack vare syster :) Nu har jag upptäckt hur skönt det har varit. Det har nämligen hållit borta tankarna på skolan, flytten och därmed nervositeten. Även tankarna på att jag inte längre får lägga mig och vakna breve min fina älskling varje dag.

Jag önska jag hade samma entusiasm som jag ser i Eminas ögon när hon pratar om hennes första skoldag, sötnöten. Jag kanske inte har energin, men nu har jag förhoppningsvis hittat rätt utbildning och kommer trivas med den i hela två år.

Jag götr som jag har gjort hela veckan. Jag trycker bort tankarna och sysselsätter mig istället. Nu ska jag packa klart, slänga de döda växterna på balkongen och sen se om systeryster kan sätta mig i arbete.

Hoppas alla får en fin dag.
Nästa gång vi hörs kanske det blir ifrån Norrtälje.


1 kommentar:

  1. Åhh när jag läser detta finns det en del av mitt hjärta som skriker STANNA!! Samtidigt som den andra delen tycker att du ska fullfölja din utbildning så du kan jobba med något du verkligen vill!!!

    Hoppas det kommer kännas rätt för dig!!
    Kram och et STORT tack för hjälpen, en har hjälpt oss oerhört mycket!
    Jessica

    SvaraRadera