onsdag 25 augusti 2010

I Can See Clearly Now


Är hemma på lunch. satt riktigt fint med lite fisk och potatismos. jag ska proppa i mig fisk som fasiken nu när jag börjar skolan, för jag måste bli smaaaart, så tänkte att fisk kanske kan hjälpa mig en bit på vägen?

Vi har föreläsning idag om studieteknik, exakt samma som förra året, han säger samma sak, samma skämt, samma uppgifter. trots det är han redigt grym i år också. Kan ju hoppas att nu när jag hör det för andra gången så kanske jag kan ta och göra som han säger. Då kanske jag inte behöver proppa i mig en massa fisk.


jag var tidsoptimist i morse. Har ingen väggklocka o följa så jag fixade allt i min goda ro. När jag hade gjort klar min frukost och skulle sätta mig och äta insåg jag att klockan redan var tjugo i nio. OPS. hällde i mig grötten, smulade ner knäckemackan och halsade mjölken. Var i skolan 10 min innan vi började. Tur att man bor så nära :)

Ne nu ska jag tillbaka till skolan, efter föreläsningen blir det
"After Study"
Nice!


1 kommentar: