söndag 1 augusti 2010

Do you feel it...


Jag är ledig och det har aldrig varit så skönt.
Vad har jag gjort då, typ inget och det e det bästa...

Lång o nice dag har det varit idag. Var bland annat ute i Storebro hos Emma, Amelie och jag. Lämnade över en försenad födelsedagspresent och åt hallonpaj, möe trevligt. När jag kom hem hade älsklingen städat och diskat, riktigt härligt att komma hem till den överraskningen.

(måste ju bara skriva att det är handvispat grädde, nöjd Amelie? hihi)

Nu ikväll har vi packat våra väskor och fixat inför morgondagen. kl 07.00 går bilen ifrån Vimmerby och jag har inte en blekaste aning om hur jag ska orka upp kl 06.00 imorgon när klockan ringer.

Bäst o få lite sömn kanske. Imorgon lämnar vi Sverige för en stund och det ska bli himla fint.
God natt!



1 kommentar: