måndag 23 augusti 2010

Beautiful Monster


Måndagen den 23 augusti.
Det är klarblå himmel ute och ganska varmt. jag önska jag kunde sitta i en solstol med ett glas vin och inte behöva tänka på något alls. Men istället så virvlar det runt en j*vla massa fjärilar i magen som gör mig nervös inför skolstarten som är kl 13.00

Man ska åter igen ställa sig upp
"hej, mitt namn är Christel Gustavsson och jag är 24 år....."
Och under den tiden granskar alla en från topp till tå. Därför är mitt största val just nu vad jag ska ha på mig hehe. Mycket viktigt eller? Inte för att jag kommer på vad jag själv eller vad någon annan hade på sig när jag började förra gången hehe.

Måste nog gå ut en sväng o njuta av värmen.
Får rapportera senare om jag överlevde första dagen eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar